Поява проекту програми "Сервіс 14" стала реакцією на зміни, які відбулися в типовій моделі експлуатації  гаджетів – зараз для користувача особливо важливо залишатися на зв'язку і бути в курсі подій і новин. Поломка гаджета серйозно вибиває зі звичного ритму, і його швидке повернення в справному стані стає пріоритетом.

Програма "Сервіс 14" сфокусувалася на трьох загальноприйнятих стандартах обслуговування:

  1. Швидкість – виріб ремонтується протягом 14 днів
  2. Зручність – користувач відправляє техніку Новою Поштою з будь-якого міста України і отримує назад абсолютно безкоштовно, у разі гарантійного ремонту
  3. Якість і прозорість – статус ремонту відстежується онлайн на сайті, також ми надсилаємо SMS-повідомлення, коли товар прийнятий і відремонтований

 

Як працює "Сервіс 14"

Для отримання сервісного обслуговування або діагностики пристрою користувач проходить чотири етапи:

1. Підготовка пристрою до відправки

Необхідно підготувати до відправки сам пристрій, оригінал гарантійного талона, оригінал або копію чека про покупку, заповнену форму «Заявлена несправність», а також коробку (для збереження виробу під час транспортування).

2. Відправлення в Сервісний Центр IMPRESSION ELECTRONICS

Надіслати пристрій можна з будь-якого відділення Нової Пошти по всій Україні. Якщо пристрій відправляється на гарантійний ремонт, то відправка для клієнта безкоштовна. У разі відправки пристрою на негарантійний ремонт потрібно попередньо зв'язатися з сервісним центром і уточнити вартість відправки, наявність комплектуючих, попередню вартість ремонту.

Після доставки посилки в Сервісний Центр IMPRESSION ELECTRONICS співробітник перевіряє вміст і реєструє сервісний випадок.

3. Перевірка статусу замовлення

Відразу ж після реєстрації сервісного випадку клієнт отримує СМС-повідомлення про прийом пристрою і початок обслуговування. В СМС вказано номер квитанції і ВЕБ-пароль, за допомогою якого за посиланням http://tracking.service-centre.kiev.ua/ можна відстежити статус ремонту

4. Отримання пристрою у відділенні Нової Пошти.

Протягом 14 днів виріб ремонтується і передається службі Нової Пошти для відправки клієнтові. Клієнту приходить СМС-повідомлення про закінчення ремонту і ТТН Нової Пошти для отримання справного виробу в тому ж відділенні, з якої була надіслана посилка.

Ми зробили сервіс комфортним, якісним і прозорим для клієнтів. Програма "Сервіс 14" надає споживачам найшвидший в Україні гарантійний ремонт і демонструє досвід європейського рівня.