Підсумки року Impression Electronics в 2015: фокус на українських інженерів, нішевих продуктах і customer-services

Непростий для країни 2015 рік став для Impression Electronics роком перегляду основних завдань, що стоять перед брендом, що вилилося в кілька масштабних проектів для підвищення впізнаваності ТМ, успішний вихід на ринок нішевого продукту - дитячого планшета ImPAD for Kids і старт глобальної програми по поліпшенню сервісів і послуг .

Соціальна відповідальність вітчизняного бренду - це не тільки створення робочих місць для українців і надходження в бюджет, а й формування позитивного іміджу українських товарів. Для Impression Electronics як виробника комп'ютерної електроніки це ще і постійна боротьба зі стереотипом, що Україна в технологічному сенсі відстає від світового рівня.

Для того щоб спростувати це твердження, зробити бренд Impression зрозумілішим споживачеві і показати наші цінності ми сфокусувалися на фігурі українського інженера - людини, який розробляє наш продукт, контролює його виробництво на всіх етапах і несе відповідальність за якість готової продукції.


В інженерно-патріотичному проекті «Impression Electronics. Українські Інженери вражаються світ »ми продемонстрували можливості інженерної команди бренду, перетворивши пам'ятник Богдану Хмельницькому в Києві в масштабну арт-інсталяцію. 3D модель фігури гетьмана транслювалася на гігантські LED-екрани площею 305 м2, а завдяки особливій технології обробки потокового відео в режимі реального часу і серверному рішенню ми домоглися вражаючою реалістичності картинки - фон змінювався, підлаштовуючись під погодні умови і час доби. Перший в Україні Діджитал-пам'ятник викликав ажіотаж в медіа і припав до смаку киянам.

Важливим досягненням 2015 року, ми вважаємо висновок на ринок дитячого планшета ImPAD for Kids.Сейчас користувач смарт-гаджетів стрімко молодшає, тому ідея створити якісний, корисний і безпечний персональний планшет для дитини була реалізована нами без зволікань.

При розробці першого дитячого планшета ми ретельно проаналізували ринок і пропрацювали в своїй моделі всі недоліки потенційних конкурентів. ImPAD for Kids отримав якісний IPS -екран, потужну батарею і безліч вже встановлених додатків «з коробки», а так само зрозумілий і симпатичний дитячий лаунчер, розроблений українською компанією «Розумники». Новинка була презентована для цільової аудиторії - мам і дітей на низці фестивалів та виставок, стала на полицю роздрібних мереж по всій Україні, а так само пройшла кілька фокус-груп з батьками, які високо оцінили її зовнішній вигляд і наповнення.У 2015 році ми почали глобальну програму по поліпшенню якості обслуговування наших клієнтів.Основними довгостроковими цілями бренду є підвищення якості комунікації зі споживачем і прозорість роботи сервісних центрів.Інструментами її досягнення стали створення лінії підтримки 0800 безкоштовної для абонентів по всій Україні, робота над перезапуском сайту impression.ua, який отримає адаптивний дизайн і зручну форму замовлення, стратегічний перегляд функції соціальних мереж - тепер вони розцінюються як контентний проект з унікальними постами і живим спілкуванням з користувачами.Програма «Сервіс за 14 днів», запущена Impression Electronics з 1 грудня 2015 року - це можливість безкоштовно відправити гаджет на ремонт або діагностику з будь-якої точки України, а так само відстежувати статус замовлення за допомогою сайту і смс-трекінгу. Терміни ремонтних робіт тепер обмежені 14-ма днями, а отримати готовий пристрій клієнт зможе в зручному йому відділенні Нової Пошти.Ми сподіваємося, що завдяки вже реалізованим і запланованим на 2016 рік проектів ми станемо ще ближче до споживача і зможемо будувати з ним довірчі довгострокові відносини.У 2016 році бренд Impression порадує Україну новими моделями смартфонів і планшетів, в тому числі і бюджетними рішеннями, а так само соціальними ініціативами,Учасникам ринку напередодні 2016 року хочеться побажати гнучкості в плануванні і прийнятті рішень, нестандартних ходів, сміливості натхнення!А всім українцям - мирного неба над головою і неприборканого оптимізму.