Техпідтримка
МИ ТУТ ДЛЯ ВАС!
Умови гарантії
та гарантійне обслуговування!

Умови гарантії

Виробник гарантує відсутність дефектів в комп'ютері і його функціонування протягом усього гарантійного терміну експлуатації.

 Виробник несе гарантійні зобов'язання протягом 12 місяців з дня продажу пристрою, за умови дотримання умов гарантійного обслуговування.

Якщо протягом строку дії гарантійних зобов'язань у виробі будуть виявлені дефекти, то авторизовані сервісні центри ТМ Impression Electronics безкоштовно відремонтують його або замінять дефектні частини виробу. У період дії безкоштовного сервісного обслуговування авторизовані сервісні центри ТМ Impression Electronics безкоштовно виконають роботи з діагностики та ремонту комп'ютера, а Вам доведеться сплатити лише вартість замінених комплектуючих і вузлів. Ми переконливо рекомендуємо Вам звертатися лише до авторизованих сервісних центрів, адреси та телефони яких Ви можете дізнатися в головному сервіс-центрі в м. Києві (його адреса, телефон та електронна пошта вказані на 4-й сторінці гарантійного талона), в магазині або у інших наших дилерів. Тільки авторизовані сервісні центри можуть в найкоротші терміни надати Вам кваліфіковану технічну допомогу.

Рекомендуємо Вам перед роботою і підключенням комп'ютера уважно ознайомитися з «Інструкцією користувача персонального комп'ютера ТМ Impression», яка входить в комплект поставки. Це допоможе Вам уникнути пошкоджень техніки і нерозуміння під час її експлуатації.

Компанія-виробник, її дилери або уповноважені представники не несуть фінансової або моральної відповідальності перед покупцем (споживачем), за завдані йому матеріальні чи моральні збитки, які виникли внаслідок виходу з ладу даного комп'ютера.

Виробник не гарантує програмну і апаратну сумісність комп'ютера з програмних забезпеченням та обладнанням, яке не входить в комплект поставки товару, за винятком випадків, зазначених в інструкції користувача. Всі умови гарантії діють в рамках Закону України «Про захист прав споживача» і регулюються цим законодавством України.

Умови гарантійного обслуговування комп'ютерів ТМ Impression Electronics в сервісних центрах ТМ Impression Electronics:

  • Гарантійне обслуговування здійснюється лише за наявності належно заповненого гарантійного талону, в якому зазначено серійний номер, конфігурацію та модель виробу, дату продажу, термін гарантійного обслуговування, підписипродавця та покупця, печатка фірми-продавця, а також оригіналу касового чеку або документу, що його замінює та чеку, вякому зазначена дата здійснення покупки та вартість товару. Без чеку товар на гарантійний ремонт не приймається. Підстава: ч. 11 ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів»
  • Гарантійне обслуговування здійснюється протягом періоду, що вказаний у гарантійному талоні виробу; післягарантійне обслуговування виробу проводиться за окрему плату, згідно з розцінками на послуги сервісного центру.
  • Претензії до працездатності портативного комп'ютера розглядаються за наявності повної комплектації виробу. У разі неповної комплектації пристрій приймається на відповідальне зберігання до моменту докомплектації виробу.
  • Пристрої для введення інформації (клавіатура, маніпулятори, в тому числі типу TouchPad, і джойстики) внаслідок постійного механічного впливу мають обмежений термін гарантії - шість місяців.
  • Акумулятор, який входить в комплект портативного комп'ютера, має обмежений термін гарантії - шість місяців.

Виробник не несе гарантійних зобов'язань та не проводить безкоштовне сервісне обслуговування виробу у таких випадках:

  • Якщо пошкоджена гарантійна пломба (крім випадків, в яких користувачеві дозволяється розбирати  пристрій і про це є певна позначка в гарантійному талоні).
  •  У разі порушення правил і умов експлуатації, які вказані в інструкції користувача.
  •  При наявності слідів стороннього втручання, спроб  самостійного ремонту виробу або його окремих складових частин.
  • При наявності ушкоджень механічного, хімічного або теплового характеру зовні, а також за наявності пошкоджень, пов'язаних  із попаданням всередину комп'ютера сторонніх предметів, рідини або комах.
  • При проблемах в роботі  зовнішніх портів виробу, в тому числі COM, LPT, USB, PCMCIA, IEEE1394, TVout, SPDIF, лінійного аудіовходу, мікрофонного входу, аудіовиходу і т.д.
  • При наявності слідів «розлому» CD, CD-RW, DVD, DVD-RW дисків у пристрої.
  • При дефектах, що виникли внаслідок транспортування, за винятком випадків, коли транспортування проводиться уповноваженим представником сервісного центру.
  • При наявності пошкоджень, що виникли внаслідок стихійних (природних) лих (дощ, вітер, блискавка і т.п.), пожежі, побутових факторів (підвищена вологість, запиленість, агресивне середовище і т.д.).
  • У разі виходу з ладу пристрою при використанні його в електричних, телекомунікаційних, кабельних мережах, які не відповідають стандартам України.
  • Внаслідок експлуатації пристрою в мережах, в яких відсутній єдиний контур заземлення.

 Гарантія не поширюється на:

  • Програмне забезпечення, встановлене на комп'ютері. Консультації по темі працездатності і використання програмного забезпечення надає виробник програмного забезпечення.
  • Конфігурацію і налаштування параметрів BIOS.
  • Документацію, дискети, компакт-диски, пакувальні матеріали, які входили в комплект поставки разом з комп'ютером.
  • Потертості, тріщини та інші пошкодження корпусу, що не впливають на технічні характеристики комп'ютера,  та які виникли внаслідок його дії за призначенням.
  • Зниження ємності акумулятора менше, ніж на 2% за місяць від початкового показника.
  • На роботи, пов'язані з чищенням пристрою.

Додаткові умови:

Для установки додаткових комплектуючих необхідно доставити комп'ютер в сервісний центр.

Встановлення додаткових комплектуючих в комп'ютер або його модернізація проводиться за окрему плату згідно прайс-листу на послуги відповідного сервісного центру.

Рішення щодо ступеня та доцільності ремонту приймає сервісний центр.

Виробник та продавець не несуть матеріальну та моральну відповідальність за збитки, які були заподіяні внаслідок пошкодження комп'ютера (втрата інформації, неодержаний прибуток, прямі або непрямі збитки і т.д.).