Бренд Impression Electronics зустрічає весну релізом нового смартфона ImSmart C 501 - потужного, стильного і надійного. На підтримку новинки стартувала серія промо-активностей: відео, OOH, реклама в метро.

Героєм масштабної промо-кампанії став сучасний козак - яскравий і динамічний українець з активною громадянською позицією, яка не втрачає своїх зв'язків з традицією і культурою рідної країни, але "живе за новими стандартами", вибираючи сучасну техніку. У промо-ролику використана зміна кадрів, що нагадують колажі в тарантіновського стилістиці, яка ближче до фіналу переходить в відеофрагменти реальної зйомки.

Основний меседж ролика - перефразовуючи відомий вислів "Не хлібом єдиним" донести до українців, що нам є чим пишатися, і що це не тільки загальноприйняті символи, такі як сало, козаки, Шевченко та соняшники, але і безліч інших речей, які змінюють життя українців вже сьогодні.Яскравий, сильний, інноваційний, багатогранний - саме таким, за задумом творців ролика, повинен стати новий стандарт життя для України і українців, а одним з важливих компонентів цих змін - доступ до якісних гаджетам, тим більше, що з недавнього часу їх вміють робити і українські інженери Impression Electronics.Євген Толчінін, директор з продажу та маркетингу Impression Electronics, впевнений, що для локальних брендів особливо важливо правильно вибудувати комунікацію зі своїм споживачем."Зараз українець хоче знати за що він віддає гроші, тому купуючи, наприклад техніку, споживач хоче насправді отримати цілий комплекс послуг: доставку, розстрочку, зручний спосіб оплати, гарантію і сервіс, консультацію фахівця.Ми в Impression це прекрасно розуміємо, активно пробуємо нові формати і канали, працюємо над ефективністю комунікацій в принципі - і ефект вже помітний. Але правильна комунікація - це другі 50% успіху, а на першому місці завжди повинен стояти якісний продукт. Новинка - смартфон ImSmart C 501 став таким продуктом, яким хочеться пишатися. Ми прагнемо довести, що силами українських інженерів можна задумати і втілити в життя такі високотехнологічні рішення, які можуть конкурувати за симпатії українців із західними брендами ". - Зазначає Євген.

Як і минула кампанія бренду Impression - "Я розмовляю по Українському", промо-акція "Не салом Єдиним", за задумом творців, повинна викликати резонанс і привернути увагу соціальних мереж.

http://biz.liga.net/all/it/novosti/3276523-ne-salom-dinim-promo-aktsiya-ot-impression-electronics-.htm