Поява проекту програми "Сервіс 14" стала реакцією на зміни, які відбулися в типовій моделі експлуатації гаджетів – зараз для користувача особливо важливо залишатися на зв'язку і бути в курсі подій і новин. Поломка гаджета серйозно вибиває зі звичного ритму, і його швидке повернення в справному стані стає пріоритетом.
Програма "Сервіс 14" сфокусувалася на трьох загальноприйнятих стандартах обслуговування:
- Швидкість – виріб ремонтується протягом 14 днів
- Зручність – користувач відправляє техніку Новою Поштою з будь-якого міста України і отримує назад абсолютно безкоштовно, у разі гарантійного ремонту
- Якість і прозорість – статус ремонту відстежується онлайн на сайті, також ми надсилаємо SMS-повідомлення, коли товар прийнятий і відремонтований
Як працює "Сервіс 14"
Для отримання сервісного обслуговування або діагностики пристрою користувач проходить чотири етапи:
1. Підготовка пристрою до відправки
Необхідно підготувати до відправки сам пристрій, оригінал гарантійного талона, оригінал або копію чека про покупку, заповнену форму «Заявлена несправність», а також коробку (для збереження виробу під час транспортування).
2. Відправлення в Сервісний Центр IMPRESSION ELECTRONICS
Надіслати пристрій можна з будь-якого відділення Нової Пошти по всій Україні. Якщо пристрій відправляється на гарантійний ремонт, то відправка для клієнта безкоштовна. У разі відправки пристрою на негарантійний ремонт потрібно попередньо зв'язатися з сервісним центром і уточнити вартість відправки, наявність комплектуючих, попередню вартість ремонту.
Після доставки посилки в Сервісний Центр IMPRESSION ELECTRONICS співробітник перевіряє вміст і реєструє сервісний випадок.
3. Перевірка статусу замовлення
Відразу ж після реєстрації сервісного випадку клієнт отримує СМС-повідомлення про прийом пристрою і початок обслуговування. В СМС вказано номер квитанції і ВЕБ-пароль, за допомогою якого за посиланням http://tracking.service-centre.kiev.ua/ можна відстежити статус ремонту
4. Отримання пристрою у відділенні Нової Пошти.
Протягом 14 днів виріб ремонтується і передається службі Нової Пошти для відправки клієнтові. Клієнту приходить СМС-повідомлення про закінчення ремонту і ТТН Нової Пошти для отримання справного виробу в тому ж відділенні, з якої була надіслана посилка.
Ми зробили сервіс комфортним, якісним і прозорим для клієнтів. Програма "Сервіс 14" надає споживачам найшвидший в Україні гарантійний ремонт і демонструє досвід європейського рівня.