Український бренд техніки Impression Electronics запустив іміджеву промо-кампанію, спрямовану на залучення уваги до мобільного сегменту асортименту бренду – смартфонів і планшетів.

Новий рекламний ролик Impression Electronics демонструє різні сценарії використання мобільних пристроїв. Іронічний ролик у стилі відомого вірша «Ось будинок, який побудував Джек», розповідає про мажорів і престарілих плейбоях, протиставляючи їх ЦА бренду – раціонально мислячим людям, які далекі від гонитви за трендами і гламурного життя, та обирають якісні гаджети за розумною ціною.

Саме таких споживачів бренд називає справжніми, звертаючись до них в слогані промо-кампанії: «Будь справжнім. Купуй Impression!»

Візуальний ряд ролика вийшов зухвалим, яскравим і динамічним.

Оскільки сьогодні більшість споживачів готові переплачувати чималі гроші за бренд, то фішкою промо-кампанії Impression Electronics стало знайомство клієнта з альтернативою – аналогічними за можливостями пристроями за доступними цінами.

«Цей ролик багато в чому логічне продовження перших рекламних кампаній Impression Electronics, які провокували споживача і залучали його в дискусію»,– говорить Євген Толчінін, Директор з продажу та маркетингу.

За словами Євгена Толчініна, на ринку мобільних пристроїв зараз йде не війна технологій, а маркетингові війни, переможцями яких стануть ті бренди, які готові правильно вибудувати комунікацію з цільовою аудиторією і нести зрозумілі й співзвучні її установок меседжі.

Ролик доступний на офіційному каналі Impression Electronics в YouTube

Раніше бренд вже неодноразово звертався до провокацій у своїх повідомленнях: свідомо допустивши «помилку» в принтах серії «Я розмовляю по українському» і звертаючись до незвичного образу українського козака в кампанії «Не салом єдиним»