Інтерактивне освіта - це можливість поєднувати в навчанні школярів традиційні педагогічні методи та найсучасніші технології. Користь такого комбінованого навчання очевидна: учні молодшої школи із задоволенням освоюють нові технології, ігрова форма подачі знань дозволяє краще запам'ятовувати матеріал, а та не втомлюватися від великих обсягів інформації , що особливо важливо для учнів молодших класів. Навчання в ігровій формі - важлива частина педагогічного процесу в багатьох зарубіжних країнах, проте в Україну вона прийшла відносно недавно. Піонером в цій галузі у нашій країні є мультимедійне видавництво «Розумники», а партнерами проекту з самого його заснування стали Microsoft, Intel, Impression Electronics, Prestigio.

На державному рівні ініціатива була схвалена Міністерством освіти України, що вилилося в запуск педагогічного експерименту, розпочатого відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки №564 від 8.05.2014р. "Про проведення дослідно-експериментальної роботи з метою прогнозування моделі використання в початкових школах освітніх електронних ресурсів на комп'ютерних пристроях різних форм-факторів з метою поліпшення і підтримки навчально-виховного процесу".

Інтерактивна освіта

Експеримент Smart Kids стартував 10.05.2014 року, а кількість задіяних в ньому вчителів і учнів постійно зростає!

  • 2014/15 навчальний рік - понад 100 осіб
  • 2015/16 навчальний рік - понад 1000 осіб
  • 2016/17 навчальний рік - більше 12 000 чоловік

 

Проект Smart Kids передбачає використання інтерактивних педагогічних ігор для вивчення всіх базових предметів в початковій школі: математики, навчання грамоті.

Проект Smart Kids полягає в створенні класів, обладнаних інтерактивними комплексами і учнівськими нетбуками-трансформерами з вбудованими освітніми програмами.

Унікальний спільний продукт Impression Electronics і «Розумніків» - учнівський ноутбук Impression Palace Hill на базі процесора Intel активно використовується школярами і в поєднанні з іншими елементами екосистеми «Розумний клас» дозволяє учням молодшої школи продуктивно вчитися граючи. Перевагою ігрової форми є звичність для молодших школярів, наочність, об'єктивність оцінки, легке поєднання з традиційними засобами навчання, повна відповідність шкільній програмі.

 

Пропонуємо переглянути відео з інтерактивного уроку математики в Луцькій гімназії №4.