Знати, як розмовляти по телефону, це прекрасний навик, проте далеко на ньому не поїдеш. Керівникам Call-центрів потрібно постійно тримати руку на пульсі і відразу реагувати на скарги (якщо такі є).

У вівторок, 04 березня, PR-відділ (Анастасія Лівшиць, Дар’я Темненко) провели навчальну лекцію для операторів Call-центра Impression Electronics. Мета заходу: оптимізація роботи зі зверненнями клієнтів.

На зустрічі ми поділились інформацією про майбутні заплановані активності компанії, виявили слабкі місця та відразу відпрацювали з операторами етапи вирішення проблем, розігравши реальні ситуації. Так би мовити «поринули з головою».

Навчання операторів

Сьогодні ми з впевненістю можемо сказати: «Кваліфіковані співробітники з легкістю дадуть відповідь на будь-яке питання, зареєструють побажання чи скаргу, допоможуть вирішити проблему в телефонному режимі або з залученням профільних фахівців».

Просто зателефонуйте і переконайтесь:  0 800 30 30 09 (безкоштовно зі всіх номерів по Україні).