У грудні 2015 року український бренд техніки Impression Electronics запустив програму «Сервіс за 14 днів», суть якої - скорочення термінів сервісного обслуговування і створення простої та зрозумілої системи відстеження стану замовлення.
Відправка пристрою на діагностику тепер стане ще простіше.
Для якісного і швидкого ремонту або діагностики пристрою необхідно зробити лише кілька простих кроків:
- Підготовка пристрою до відправки
Необхідно підготувати до відправки сам пристрій, оригінал гарантійного талону, оригінал або копію чека про покупку, заповнену форму «Заявлена несправність», а також коробку (для збереження виробу під час перевезення).
- Відправка в Сервісний Центр IMPRESSION ELECTRONICS
Відправити пристрій можна з будь-якого відділення Нової Пошти по всій Україні. Відправка безкоштовна для клієнта і здійснюється за рахунок одержувача. Після доставки вантажу в Сервісний Центр IMPRESSION ELECTRONICS співробітник перевіряє вміст і реєструє сервісний випадок.
- Перевірка статусу замовлення
Відразу ж після реєстрації сервісного випадку клієнту надсилають СМС-повідомлення про отримання пристрою і початок сервісних робіт.
У СМС вказаний номер квитанції і ВЕБ-пароль, за допомогою якого за посиланням
http://tracking.service-centre.kiev.ua/ можна відстежити статус ремонту
- Отримання пристрою у відділенні Нової Пошти.
Протягом 14 днів виріб ремонтується і передається в Нову Пошту для відправки клієнтові. Клієнту приходить СМС-повідомлення про завершення ремонту і ТТН Нової Пошти для отримання відремонтованого виробу у тому ж відділенні, з якого була відправлена посилка.
Переваги нововведення для клієнтів
Зручність і доступність - відправку пристрою до сервісного центру можна безкоштовно здійснити з будь-якого відділення Нової пошти (більше 2000 відділень по всій Україні);
Скорочення терміну ремонтних робіт - ми гарантуємо, що відремонтуємо пристрій за 14 днів з моменту реєстрації сервісного випадку. Це означає, що протягом 14 днів з моменту отримання пристрою сервісний центр передасть його для відправки Новою Поштою одержувачу.
Можливість контролювати статус ремонтних робіт - за допомогою СМС-повідомлень і трекінгу в інтернеті ви завжди зможете, не виходячи з дому, дізнатися статус ремонту вашого пристрою.
Простота отримання пристрою - після закінчення ремонту пристрій буде відправлено у те ж відділення Нової Пошти, звідки сервісний центр його отримав, про що клієнту буде повідомлено СМС-кою.