Виробник гарантує відсутність дефектів в комп'ютері і його функціонування протягом усього гарантійного терміну експлуатації.

 Виробник несе гарантійні зобов'язання протягом 12 місяців з дня продажу пристрою, за умови дотримання умов гарантійного обслуговування.

Якщо протягом строку дії гарантійних зобов'язань у виробі будуть виявлені дефекти, то авторизовані сервісні центри ТМ Impression Electronics безкоштовно відремонтують його або замінять дефектні частини виробу. У період дії безкоштовного сервісного обслуговування авторизовані сервісні центри ТМ Impression Electronics безкоштовно виконають роботи з діагностики та ремонту комп'ютера, а Вам доведеться сплатити лише вартість замінених комплектуючих і вузлів. Ми переконливо рекомендуємо Вам звертатися лише до авторизованих сервісних центрів, адреси та телефони яких Ви можете дізнатися в головному сервіс-центрі в м. Києві (його адреса, телефон та електронна пошта вказані на 4-й сторінці гарантійного талона), в магазині або у інших наших дилерів. Тільки авторизовані сервісні центри можуть в найкоротші терміни надати Вам кваліфіковану технічну допомогу.

Рекомендуємо Вам перед роботою і підключенням комп'ютера уважно ознайомитися з «Інструкцією користувача персонального комп'ютера ТМ Impression», яка входить в комплект поставки. Це допоможе Вам уникнути пошкоджень техніки і нерозуміння під час її експлуатації.

Компанія-виробник, її дилери або уповноважені представники не несуть фінансової або моральної відповідальності перед покупцем (споживачем), за завдані йому матеріальні чи моральні збитки, які виникли внаслідок виходу з ладу даного комп'ютера.

Виробник не гарантує програмну і апаратну сумісність комп'ютера з програмних забезпеченням та обладнанням, яке не входить в комплект поставки товару, за винятком випадків, зазначених в інструкції користувача. Всі умови гарантії діють в рамках Закону України «Про захист прав споживача» і регулюються цим законодавством України.

Умови гарантійного обслуговування комп'ютерів ТМ Impression Electronics в сервісних центрах ТМ Impression Electronics:

  •   Гарантійне обслуговування здійснюється лише за наявності належно заповненого гарантійного талону, в якому зазначено серійний номер, конфігурацію та модель виробу, дату продажу, термін гарантійного обслуговування, підписи продавця та покупця, печатка фірми-продавця, а також оригіналу касового чеку або документу, що його замінює та чеку, в якому зазначена дата здійснення покупки та вартість товару. Без чеку товар на гарантійний ремонт не приймається. Підстава: ч. 11 ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів»
  • Гарантійне обслуговування здійснюється протягом періоду, що вказаний у гарантійному талоні виробу; післягарантійне обслуговування виробу проводиться за окрему плату, згідно з розцінками на послуги сервісного центру.
  • Претензії до працездатності портативного комп'ютера розглядаються за наявності повної комплектації виробу. У разі неповної комплектації пристрій приймається на відповідальне зберігання до моменту докомплектації виробу.
  • Пристрої для введення інформації (клавіатура, маніпулятори, в тому числі типу TouchPad, і джойстики) внаслідок постійного механічного впливу мають обмежений термін гарантії - шість місяців.
  • Акумулятор, який входить в комплект портативного комп'ютера, має обмежений термін гарантії - шість місяців.

Виробник не несе гарантійних зобов'язань та не проводить безкоштовне сервісне обслуговування виробу у таких випадках:

  • Якщо пошкоджена гарантійна пломба (крім випадків, в яких користувачеві дозволяється розбирати  пристрій і про це є певна позначка в гарантійному талоні).
  •  У разі порушення правил і умов експлуатації, які вказані в інструкції користувача.
  •  При наявності слідів стороннього втручання, спроб  самостійного ремонту виробу або його окремих складових частин.
  • При наявності ушкоджень механічного, хімічного або теплового характеру зовні, а також за наявності пошкоджень, пов'язаних  із попаданням всередину комп'ютера сторонніх предметів, рідини або комах.
  • При проблемах в роботі  зовнішніх портів виробу, в тому числі COM, LPT, USB, PCMCIA, IEEE1394, TVout, SPDIF, лінійного аудіовходу, мікрофонного входу, аудіовиходу і т.д.
  • При наявності слідів «розлому» CD, CD-RW, DVD, DVD-RW дисків у пристрої.
  • При дефектах, що виникли внаслідок транспортування, за винятком випадків, коли транспортування проводиться уповноваженим представником сервісного центру.
  • При наявності пошкоджень, що виникли внаслідок стихійних (природних) лих (дощ, вітер, блискавка і т.п.), пожежі, побутових факторів (підвищена вологість, запиленість, агресивне середовище і т.д.).
  • У разі виходу з ладу пристрою при використанні його в електричних, телекомунікаційних, кабельних мережах, які не відповідають стандартам України.
  • Внаслідок експлуатації пристрою в мережах, в яких відсутній єдиний контур заземлення.

 Гарантія не поширюється на:

  • Програмне забезпечення, встановлене на комп'ютері. Консультації по темі працездатності і використання програмного забезпечення надає виробник програмного забезпечення.
  • Конфігурацію і налаштування параметрів BIOS.
  • Документацію, дискети, компакт-диски, пакувальні матеріали, які входили в комплект поставки разом з комп'ютером.
  • Потертості, тріщини та інші пошкодження корпусу, що не впливають на технічні характеристики комп'ютера,  та які виникли внаслідок його дії за призначенням.
  • Зниження ємності акумулятора менше, ніж на 2% за місяць від початкового показника.
  • На роботи, пов'язані з чищенням пристрою.

Додаткові умови:

  • Для установки додаткових комплектуючих необхідно доставити комп'ютер в сервісний центр.
  • Встановлення додаткових комплектуючих в комп'ютер або його модернізація проводиться за окрему плату згідно прайс-листу на послуги відповідного сервісного центру.
  • Рішення щодо ступеня та доцільності ремонту приймає сервісний центр.
  • Виробник та продавець не несуть матеріальну та моральну відповідальність за збитки, які були заподіяні внаслідок пошкодження комп'ютера (втрата інформації, неодержаний прибуток, прямі або непрямі збитки і т.д.).