Для занурення в улюблену гру геймеру просто необхідно повністю відсторониться від зовнішніх подразників і зануриться у віртуальний простір. Ігрова гарнітура відмінно передає атмосферу, міцна, навіть ваш домашній улюбленець, граючи, не пошкодить дроти. З її допомогою геймер може побудувати стратегію бою, сховатися від ворогів, почути кроки ворога і прорахувати відстань пострілу. Коротше, без ігрової гарнітури ніяк!

ігрова гарнітура

Історія створення гарнітури

Молода дівчина Белла Джілліленд, що працювала телефоністкою в далекому в 1881 році, приэднавши частини телефона до металевого прута, зафіксувала конструкцію на своїй голові. Її вага сягала майже трьох кілограм. Сучасні працівники call-центрів не оцінили б таке «чудо техніки».

Еволюція навушників почалася на кілька років пізніше. Англійські фахівці підприємства Electrophone створили перші навушники. Вони коштували лише 5 фунтів, а додатковим бонусом служила річна підписка на церковні піснеспіви і концерти.

Перший патент отримав інженер Ернест Меркадьє. Його пристосування для прослуховування музики було досить легким, додатково укомплектовано гумовими ковпачками, котре нагадували стетоскоп.

А вже на початку 1910 року з'явилася телефонна гарнітура з невеликою дужкою на голові. Її, на своїй кухні, сконструював Натаніель Болдуін. Своїми силами Болдуін виробляв 190 гарнітур в день, і незабаром отримав величезне замовлення від флоту США. Компанія Wireless Specialty Apparatus підписала договір з винахідником і через кілька місяців було налагоджене масове виробництво.

Згодом навушники легшали та були оснащені додатковими зажимами для регулювання висоти посадки і, звичайно ж, допрацьовувався звук. Але все одно, конструкція була далека від ідеалу. Навушники відмінно справлялися зі звукопередачею ромови, але категорично не підходили для музики. У 1937 році Ойген Байєр, змінив ситуацію, створивши динамічні навушники Beyerdynamic DT-48.

гарнітура раніше

У 1958 світ підірвали стереонавушники Koss SP-3. До 1968 року на ринку «панували» гаджети закритого типу. Через десять років, компанія Sennheiser запатентувала «вушка» відкритого типу. Така пропозицію прийшлась до душі меломанам. І досить швидко вивела компанію в лідери. А в 1969 Plantronics представила гарнітуру, яку Ніл Армстронг використовував під час висадки на Місяць.

З 1979 в гру вступили інженери Sony зі своєю легкою і доступною гарнітурою - MDL-3L2.

Сьогодні ігрові гарнітури тестують професійні геймери, і кожного дня на ринку з'являються все нові і нові пропозиції, з різними можливостями, функціоналом, якості і для будь-якого гаманця.

геймерська гарнітура

На що варто звернути увагу, обираючи геймирську гарнітуру?

Під час метання вогню, наступу ворогів, атак військ і драконів, немає часу писати в чат віртуальним друзям. Швидко пояснити членам туси, куди бігти і що робити, допоможе ігрова гарнітура. Тому, обираючи подібний девайс зверніть увагу на наступне:

Вага, форм-фактор і конструкція.

У цій категорії змагаються: вакуумна і повнорозмірна гарнітура. Вибір залежить від вподобань користувача. Більшість геймерів радять звернути увагу все ж на другий варіант - повнорозмірну.

Але, роблячи вибір звертайте увагу на:

- фіксацію девайса;

- вагу - гарнітура має бути легкою;

- комфорт - гарнітура не повинна здавлювати голову;

- зносостійкість;

- міцність і довжина кабелю.

Досить зручними моделями є пристрої з м'якою підкладкою. Конструкція зі здвоєним оголів'ям - стандартна і дозволяє рівномірно розподілити навантаження, не створюючи дискомфорт для користувача. Плюсом буде якщо конструкція має функцію пам'яті і зроблена з дихаючого матеріалу.

Також «вуха» поділяються на два типи - закритого і відкритого. Навушники закритого типу дозволяють повністю ізолюватися від зовнішніх шумів, а музичний ефект буде на висоті, правда басовитий. Тут є і мінуси, через деякий час вухам стає жарко. Навушники відкритого типу дозволяють гравцеві отримати реалістичне звучання, циркулюють повітря. Але шумоізоляція поганенька.

Ідеальний мікрофон - який він?

Рухоме кріплення, штанга з можливістю змінювати положення, шумозаглушення, можливість від'єднання - ось так виглядає ідеальний мікрофон ігрової гарнітури. З його допомогою ваш союзник буде чути навіть шепіт.

Тип підключення

Бездротове підключення - це стильна тенденція, яка дарує свободу пересування. Але, як показує практика, якісніше і надійніше все ж залишається провідна гарнітура. Її вага – менша, сигнал подається рівномірно і можна не турбуватись, що розмова несподівано урветься через те, що сів акумулятор.

Технічні вимоги

Частотний діапазон, імпеданс і чутливість - головні вимоги до ігрової гарнітурі. Від імпеданс (опору) залежить чистота звуку. Нормальний показник стартує від 32 Ом.

Ідеальним діапазоном можна вважати той, який людина сприймає (20 Гц - 20 кГц).

За гучність звуку відповідає показник чутливості. Нормальними прийнято вважати цифри в 90 -120 дБ.